Jag satt hemma och funderade en dag, ja tro det eller ej, på vem det är där bakom de snälla kommentarerna jag får på mina inlägg och boktips. Så för att stilla min nyfikenhet vill jag nu ställa fem frågor till er läsare.1. Vilken genre tycker du bäst om - varför?
2. Finns det någon genre som du inte testat men som du är nyfiken på - vilken?
3. Har du någon favoritförfattare - vem?4. Finns det någon författare som du är nyfiken på och gärna vill testa - vem?
5. Vilka språk läser du på?
/Anna