Nu är det dags att öppna första luckan i vår julkalender! Vad hittar vi där? Jo en tomtenissa från Gamlestadens bibliotek, i Lübeck av alla ställen. Vi inviger alltså julkalendern med ett eget debattinlägg, en fråga som vi tycker är mycket viktig och angelägen:
/AnnaJ och Karin