Visar inlägg med etikett video. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett video. Visa alla inlägg

tisdag 1 juni 2010

Space oddity

Med tanke på kommande Star Wars-kurs här på Gamlestadens bibliotek så inspirerades jag och Karin att lyssna på David Bowie (på grund av rymdtemat). Underbare Bowie! Åh tänk om vi kunde spela musik hela dagarna på biblioteket.. fast det räcker gott med lite morgonmusik. I alla fall vill jag dela med mig av ett videoklipp (fantastisk låt, videon hade jag inte sett innan; den är lite härligt retro):




/AnnaJ